V našem obchodě nabízíme u mnoha produktů dodatečné slevy po zadání kódu. Kód uvedený u produktu vložte do políčka "Mám slevový kupón" v nákupním košíku vlevo dole.

Jak reklamovat nebo vrátit zboží

Vrácení zboží nebo reklamace

K pohodlnému postupu pro vrácení nebo reklamaci využijte, prosím, online formuláře. Vyberte zda chcete zboží vrátit (volba Vratka) nebo reklamovat (volba Reklamace). Systém vás dále navede a poskytne vám také možnost objednat si přepravu zboží k nám (přeprava k nám je placená služba).

Můžete ale také postupovat manuálně způsobem dle instrukcí popsaných ve spodní části této stránky a využít vaši vlastní přepravu.

 

 

Vrácení zboží bez využití automatického formuláře (odstoupení od kupní smlouvy)

Kompletní informace o odstoupení od smlouvy naleznete v sekci Obchodní podmínky.

Máte právo od kupní smlouvy odstoupit do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží.  vzorový formulář , který přiložíte ke kufru a můžete jej také zaslat elektronicky na email info@kufricek.cz .

 

Zboží zašlete jednou z následujících variant:

a) Zásilkovnou. Postup jak odeslat balík na naleznete na stránce https://www.zasilkovna.cz/odeslani . Balík zašlete na výdejní místo Karviná, Rudé armády 651/19a – Exasoft. Jako adresáta uveďte firmu Bonodo Group s.r.o., Dětmarovice 1310, 735 71, Tel.: 777 561 723, e-mail: info@kufricek.cz

b) Poštou nebo přepravní službou na adresu:
Bonodo Group s.r.o.
Rudé Armády 2004/17a
Karviná
733 01

 

Reklamace zboží bez využití automatického formuláře

1. Záruční podmínky

Záruční lhůta začíná běžet v okamžiku převzetí zboží kupujícím.

Kupující musí vady zboží reklamovat u prodávajícího bez zbytečného odkladu (poté, co byla vada objevena). Jestliže vadné zboží kupující dále i s vadou používá a reklamaci uplatní později, nemusí být reklamace uznána.

2. Postup při reklamaci zboží

Zboží zašlete jednou z následujících variant:

a) Zásilkovnou. Postup jak odeslat balík na naleznete na stránce https://www.zasilkovna.cz/odeslani . Balík zašlete na výdejní místo Karviná, Rudé armády 651/19a – Exasoft. Jako adresáta uveďte firmu Bonodo Group s.r.o., Dětmarovice 1310, 735 71, Tel.: 777 561 723, e-mail: info@kufricek.cz

b) Poštou nebo přepravní službou na adresu:
Rudé Armády 2004/17a
Karviná
733 01

Ke zboží přibalte vyplněný reklamační formulář, který můžete stáhnout zde a kopii dokladu o jeho nákupu. Zboží zašlete tak, abyste měli doklad o odeslání a ten si uschovejte. Zboží před vrácením peněz či výměnou musí projít kontrolou a proto ho neposílejte na dobírku. 

3. Vyřízení reklamace

Vaše reklamace bude vyřízena do 30 dnů ode dne jejího uplatnění. Reklamace se řídí platným reklamačním řádem.

Pokud bude reklamace uznána, vystavíme Vám opravný daňový doklad a částku zašleme zpět na váš účet, případně nabídneme jiné zboží.

Pokud se nebude jednat o reklamaci, ale o opravitelnou vadu, budete informováni o ceně opravy. V případě, že budete souhlasit s cenou opravy, bude opravené zboží zasláno na vaši adresu s nutností platby za servis

4. Všeobecná ustanovení

Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese uvedenou výše. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.